Deset let (nebo kolik let to je od akvizice LF) nechají značku jen tak hnít (nové publikum rovná se nula – WB se čtyřkou Matrixu pozdravuje:-)), pak natočí film* za totálně přestřelený budget (nejen vzhledem k potenciální, dost omezené, cílovce), který do kolen pošle málokoho a pro jistotu jej pošlou ven měsíc před premiérou, aby se předem rozkřiklo, že žádná retro must-see záležitost ve stylu Mavericka se v kinech konat nebude. Opravdu geniální guerillový způsob, jak značce zasadit poslední ránu z milosti snadno a rychle.
Žádný tržební zázrak jsem po zhlédnutí pětky nečekal, ale že bude mít problém překonat i průměrný Uncharted, a.k.a. učedník položí na lopatky mistra, je tedy smutná tečka za celou sérií. Zvláště pro Forda, který pro film udělal maximum. Jsem fakt zvědavý, zda a jak se tenhle BO fail propíše do té jejich mantry „s Fordem na věčné časy a nikdy jinak“, kterou prozatím statečně drží.
*A nechají vytvořit hru, u které si MS zaplatí tučnou sumičku za exkluzivitu, tj. značka se dostane k menší základně publika – rovná se přesný opak toho, co potřebují:-).