Chlápek z rutinního digibordelu za 200 mega Red Notice (po kterém po premiéře neštěkl ani pes) a chlápek z rutinního digibordelu za 200 mega Gray Man (po kterém po premiéře neštěkl ani pes) pohromadě v – počkejte si – rutinním digibordelu za 250 mega (po kterém po premiéře neštěkne ani pes), ou jéé:-).
Ale jinak gratulace, sestříhat trailer na velkorozpočtovou vánoční komedii a potenciální novou hitovou značku bez toho, aby v něm zafungoval alespoň jeden vtip (pokud je zoufalý pokus s WW fakt to nejlepší, co mají v zásobě, tak to potěš koště), jedno monstrum (Johnson se nepočítá:-)) a jedna akční scéna, je svým způsobem taky umění. Jestli to kvůli něčemu vyhlížet, tak pro Johnsonův brekot po premiéře, pokud/jakmile film dostane v recenzích/pokladnách zase naloženo:-).