Ne, žádnou kvalitativní změnu a masakr, natož Rko jsem nečekal. Čekal jsem, že to bude kvalitativně úplně stejné a „family friendly“ jako jednička, protože Sony bude doufat v zázrak, tj. že film vydělá stejné prachy jako jednička, tak proč měnit „vítěznou“ formuli, že.
Kromě toho, až Sony jednou natočí týmovku Venoma s hodným sousedem Spider-manem (a nepochybně takové plány má), tak hardcore Rkový masakr Venom by tam byl jako pěst na oko a co je důležitější, vydělalo by to méně než kdyby tam hardcore Rkový masakr Venom nebyl.
Očividně to bude úplně totéž co jednička (aka vítězná formulka se nemění). Nějaký ten humor mezi Hardym a Venomem, příběh, který tam bude jen do počtu, akční scény plné digibordelu a finále, ve kterém bude digibordelu ještě 2x tolik. Uvidíme, zda to na cílovku bude po druhé fungovat stejně (imho jo). Snad jen ten Harrelson, podle toho jak si roli viditelně užívá, je trochu příslibem toho, že alespoň hlavní záporák by nemusel být tak tragický jako v jedničce. Jsem zvědavý, zda budou nějaké odkazy na Morbiuse.
Čekat od dvojky erko potom, co pg-13 jednička dala 800 mega, tj. v podstatě totéž co Homecoming a to bez super populárního charakteru, o kvalitativně horším filmu ani nemluvě, by byla fakt naivní představa. Jasně, i erkové filmy v poslední době dosahují slušných cifer a je tady miliardový Joker, ale obecně bez erka lze prostě dosáhnout na větší tržby (a Joker je anomálie a nikoliv pravidlo) a očividně podle výsledků jedničky absence erka pro moc lidí problém nebyl. Naopak, bez pg-13 by si první Venom jistě na těch 800 mega nešáhl. Takže proč u dvojky měnit strategii, že?
Kromě toho ultimátní goal pro Sony je jistě uvést v rámci svého Spider-verse týmovky, tak dává smysl mít všechny filmy/postavy ve stejném ratingu. Asi by bylo docela blbé, kdyby v budoucí týmovce byl pg-13 hodný soused Spider-Man a vedle něj erkový hardcore Venom. Protože by stejně skončil jako pg-13 (v týmovce se Spider-Manem to ani jinak nejde), tak je lepší, když je/bude napříč Spider-verse filmy od začátku do konce v jednom ratingu než skákat mezi filmy z jednoho na druhý.