Na debutové poměry obstojná práce, ale s ohledem na to, jaké ambice, prostředky a casting měla Kravitz k dispozici, výsledný počin tak akorát dokazuje, že o co je Kravitz lepší na režisérské stoličce, o to je horší za psacím stolem. Pominu neoriginální premisu s partičkou znuděných zbohatlíků a ostrovem, na kterém se pod nablýskanou fasádou dějí zpočátku podivné a později vyloženě ošklivé věci. Pominu ambiciózní pokus o nastavování nemilosrdného zrcadla, který se svou prvoplánovou podstatou míjí účinkem. Pořád ovšem zbývá ničím výjimečná (byť řemeslně slušně natočená a odehraná) žánrovka, která se potýká s vážnými problémy na úrovni dramaturgie i samotné narace.
Předně plot twist je nenápadně naznačen (tudíž prozrazen) už v rámci expozice, takže potenciální detektivní rovina, ve které by divák v průběhu filmu pátral spolu s hlavní postavou po příčině podivných událostí, nefunguje od samého počátku. Budování napětí a nejisté/nervózní atmosféry se po většinu filmu Kravitz nedaří, protože převážnou část děje stráví sledováním nekonečné párty, během které se nic zajímavého/nečekaného/zábavného nestane (dramaticky silných scén je ve filmu naprosté minimum), načež se v úplném závěru přepne do banální vybíjené se satirickým podtextem (všichni obvyklí podezřelí, tj. girl power, emancipace, exploatace, šovinismus, atd., přítomni:-)) a celé to zakončí ironickou pointou, která (paradoxně) rozehrává mnohem provokativnější situační hru, než o které pojednává celý film.