Cave bohužel svůj modus operandi nezměnila a servíruje totéž, co minule. Předchozí Fresh nabídl vcelku originální premisu, ale výsledek měl do nějaké žánrové pecky daleko a nahoru jej vytahoval především Stan, přičemž novinka Holland je na tom podobně (respektive ještě o něco hůře, protože originálního na filmu není vůbec nic – zařazení tohohle pitche na hollywoodský black list působí zpětně jako špatný vtip) a nahoru ji vytahuje především Kidman.

Přesto kudos za to, že ohraná historka s domácí hospodyňkou na maloměstě, která pojme podezření na dvojitý život drahého chotě a zahájí pátrání po skutečné podstatě věcí, se nezvrhne do další variace na Stepford Wives a podobné konspirační/sci-fi kousky (což by vzhledem k obsazení Kidman v přímé adaptaci dvacet let zpátky byl vskutku důmyslný easter egg, ale to by tak bylo vše), ale vydá se jiným směrem. Bohužel stejně předvídatelným, protože variant, jak to celé bez nějakého „překvapivého“ sci-fi prvku zakončit, na výběr moc není (nedorozumění, nevěrník nebo psychopat).

To je stran pozitiv prakticky vše, protože expozice je roztažena na více než polovinu stopáže (jediné napětí ve filmu pramení z očekávání, kterou koncovku Cave vybere), psychologie postav není nijak zvlášť propracovaná, místo děje a téma odlišné kultury nemá žádný význam a stejně tak zasazení děje na přelom milénia nehraje žádnou roli a v momentě, kdy se figurky na šachovnici rozestaví do nových a potenciálně dramaticky/emocionálně zajímavých pozic, přichází šach mat v podobě klišovitého finále a závěrečných titulků. Film tak zachraňují jen slušné herecké výkony v čele s Kidman.