Hodně slušná žánrovka, kterou táhne jednoznačně skvělá Pike, která si roli pořádně užívá a opět potvrzuje, proč ji mám od dob Die Another Day jako herečku v poloze ultra bitch rád. Dinklage, Gonzáles a Wiest se se svými party vypořádali taktéž slušně, byť první jmenovaný imho trochu přehrává. Už dlouho jsem žádné postavě nepřál krutou a bolestivou smrt a to dokonce v některých výjimečných případech i antagonistům fandím, aby jim jejich ďábelsky zlovolný plán vyšel (samozřejmě marně), což připisuji jak scénáři, tak především Pike. Bohužel po slibném začátku se dějové konstrukce začínají zbytečně komplikovat jen proto, aby se figurky na šachovnici dostaly na konci filmu tam, kam je to dle tvůrců potřeba. Například tu nejlogičtější variantu z těch méně přímočarých a krvavých, tj. donutit doktorku vydíráním/úplatkem/násilím k vyhotovení nové lékařské zprávy tvůrci nahradí likvidací postavy a použití čestného prohlášení (vážně si opatřím jen čestné prohlášení namísto toho, aby svědek osobně svědčil a mohl jsem tak Pike konfrontovat?). Nemluvě o té naprosto nejjednodušší variantě z ranku těch více přímočarých a krvavých – likvidaci všech zúčastněných po půl hodině filmu a použití vydírání/úplatku/násilí na nově zvoleného zákonného zástupce/doktora. Což je v závěru filmu dostalo do svízelné situace, kdy z důvodu vyššího principu mravního bylo záhodno Pike “potrestat”, ale zároveň tvůrci její postavě fandí a dělají vše proto, aby vzájemný duel zakončila jako vítěz. Takže se ve výsledku divák dočká obou variant zakončení, což je další příklad toho, jak je zápletka zbytečně komplikovaná na úkor věrohodnosti.