Notorický béčkař Anderson se dal dohromady (pokolikáté už?) s notorickým hereckým dřevem Jovovich a k tomu nově s notorickým prokrastinátorem Martinem a notorickým bouchačem Bautistou (vskutku neobvyklá skvadra), aby spolu natočili zapomenutelné akční béčko, které bohužel zase a znovu dokazuje, že nejlepší časy má Anderson dávno za sebou a v současné době tak akorát soupeří s kolegou Snyderem o pozici největšího packala v Hollywoodu.

Nefunguje tady prakticky nic a když už náhodou ano, tak jen z poloviny. Anderson divákovi za hodinu a půl jeho času nabízí protihodnotu v podobě nezajímavé a místy nudné příběhové linky (videoherní walking simulator quest) se spousty klišé a postavami, které jsou všechny do jedné jednorozměrné figurky, o jejichž charakteru, minulosti nebo motivacích se divák nedozví prakticky nic, což platí i pro worldbuilding (o tom, jak funguje zdejší fikční svět, nepadne v ději ani slovo). Zda je problém už na straně předlohy nebo se nepovedl až přepis netuším, ale ve výsledku je to jedno.

Nedostatky po stránce narativu Anderson bohužel nekompenzuje ani na poli produkčních hodnot. Jelikož nemá v rukávu nic jiného, než generický audiovizuál (podivný designový mix post-apo, akce, westernu a fantasy), nepřesvědčivou akci plnou digibordelu, rádoby stylové zpomalovačky na úrovni Snydera (takže míjící se účinkem:-)), finále jako obvykle utopené ve tmě, aby se ušetřil nějaký ten chechták z rozpočtu, chemii mezi Bautistou a Jovovich pod úrovni měřitelnosti a závěrečný plot twist, který je „překvapivý“ hlavně tím, že nedává žádný smysl (stran logiky chování hlavních postav).