Netflixu jedná tupá heistovka o ničem s nýmandem v hlavní roli (a totiž Army of Thieves) očividně nestačila a proto pár let poté přichází s dalším pokusem, který – zcela nepřekvapivě – dopadl úplně stejně. Gray se po letech vrací znovu na scénu a bohužel dokazuje, že v režisérském důchodu měl zůstat. Protože co mohla být svižná akční heistová týmovka, to skončilo v rukou netflixovských nádeníků pod jeho vedením jako zapomenutelná žánrovka na víkend, která zaujme maximálně tím, jak moc nefunguje na všech myslitelných úrovních.

Jedno klišé tady střídá druhé, všechny postavy bez výjimky jsou jen jednorozměrné figurky, bolestně tomu chybí humor, akce je jen do počtu a kromě toho nestojí za řeč, přes relativně krátkou stopáž se hodinu útrpně čeká, než se celý heist konečně rozjede a ani pak to není žádná hitparáda, Hart v hlavní roli je přímo ukázkový miscast, jelikož má charisma v záporných hodnotách, chemie mezi ním a Mbatha-Raw prakticky neexistuje, zbylí členové týmu jsou všichni do jednoho nezajímavá/nudná stafáž, poměrně hvězdná sestava ve vedlejších rolích (Reno, D’Onofrio, Magnussen a Worthington) si bohužel jen vydělává na důchod, protože nemá, co pořádně hrát, rádoby efektní zpomalovačky lezou krkem nejpozději po deseti minutách a tak by se dalo pokračovat, ale je to stejně zbytečné jako tenhle film.

P.S. Vzdušná loupež v úvodu třicet let starého Cliffhangera je nápaditější, napínavější a především zábavnější než celý tenhle kdoví kolikátý pokus Netflixu o odstartování nové franšízy.