Nekorunovaný král akčních béček a krimi thrillerů Neeson, neselhávající a stále půvabná femme fatale Kruger (oba po letech zase spolu:-)), neméně silný casting vedlejších rolí (Lange, Meaney, Cumming, atd.), časem a předchozími adaptacemi prověřená předloha v podobě titulního charakteru, příběh převyprávěný z pera ostříleného pisálka Monahana a to vše pod taktovkou režijního veterána Jordana? Teoreticky to vypadalo jako ideální kombinace pro možná nenápadnou, ale poctivou a patřičně stylovou film noir kriminálku. V praxi má výsledný film bohužel k ideálu daleko a řadí se do kategorie “rutinní žánrovka k jednorázovému zhlédnutí”, která trpí hned několika neduhy.

Akce je ve filmu naprosté minimum, což je možná dobře, protože stran fyzických konfrontací se Neeson (s ohledem na svůj věk vcelku pochopitelně) potýká s povážlivými problémy, o svižném tempu nemůže být ani řeč, samotný děj nedokáže diváka ničím překvapit a totéž platí o finále a pointě celého případu, většina hereckého osazenstva hraje pouze na půl plynu a všudypřítomná lacinost produkce je patrná z každého záběru. Na druhou stranu alespoň výprava a dobová atmosféra jsou v rámci možností (tj. omezeného rozpočtu) na slušné úrovni, tematický OST je docela fajn, Neeson svým charismatem leccos zachraňuje a stopáž se zastavila na rozumné hodnotě.

Celkově se tak žádná velká sláva nekoná a Neeson si připisuje další ne moc zajímavý a ne moc zábavný počin do své, v posledních letech čím dál tím více kvalitativně rozporuplné, filmografie.