Každý dobrý skutek je po zásluze potrestán, takže kdo se po nadějných trailerech těšil (jako já) na lákavou kombinaci Zodiaca s Once Upon a Time in Hollywood a trojkou Screamu, odměněn Westem nebude. Předchozí filmy mě do kolen neposlaly a ani závěru trilogie se tohle prokletí, navzdory atraktivní premise i prostředí, zlomit nepodařilo. West se totiž ani tentokrát nepoučil z předchozích nezdarů a neustále tak doplácí na jednu a tu samou věc.

West bez potíží zvládá produkční stránku věci, daří se mu dodat scénám styl a atmosféru (v rámci OST bych si dovedl představit trochu reprezentativnější songy, ale svůj účel to splnilo), dokáže se obklopit schopným castingem (Goth znovu nezklamala, Bacon a Debicki potěšili i na malém prostoru) a jeho filmařské, respektive žánrové, experimentování v rámci trilogie (od hororu přes psycho thriller po aktuální krimi thriller) zaslouží uznání, ale zase se potýká s nedostatky na papíře (z čehož plyne, že psaní scénářů ke svým filmům by měl přenechat někomu schopnějšímu).

Goth se ve filmu snaží prorazit v továrně na sny a účastní se natáčení žánrového braku (díky čemuž se dostane na ikonický filmový plac), poštou i osobně dostává podezřelé vzkazy a pozvánky, související s její temnou minulostí (které ignoruje:-)), lidé v jejím okolí umírají, policie případ vyšetřuje (což taky ignoruje:-)), studio čelí protestům puritánské veřejnosti, v sousedství se pohybuje Night Stalker, v módě jsou pestrobarevné outfity a videokazety a občas při tom dojde na nějaký popkulturní odkaz na filmový průmysl a náznak sociálně kritického komentáře.

Problémem je, že všechno jsou to jen kulisy, kterými West definuje prostředí a dobu. Příběhová linka se odehrává jen tak mimochodem (detektivní rovina vyprávění prakticky neexistuje), děj žádným způsobem negraduje, tempo je po celou dobu vycházkové a zábavně černohumorných scén je akutní nedostatek (nekompromisní vypořádání se s pouličním násilníkem a návštěva autovrakoviště). Takto to probíhá v podstatě celý film až najednou nastane finále, které banální pointou a nepřesvědčivým vystoupením hlavního záporáka dosavadní tvůrčí bezradnost jen podtrhne.