Kde začít a přitom neplakat:-)? Po Hollywoodu se určitě musí potulovat nějaký oběžník ve formě příručky, jak všechno ve filmu natočit blbě nebo nudně nebo nesmyslně, případně v nejrůznějších kombinacích výše uvedeného a lidi v Sony mají premium členství, jinak to snad ani není možné.Leto a Smith jsou paradoxně nejmenší problém (nějaká snaha vidět je, ale bohužel nemají co hrát), v případě Harrise se fakt divím, že na něco podobného kývl (jak co do rozsahu role, tak kvality filmu jako celku), u Gibsona se tomu nedivím naopak vůbec (ten potřebuje každý štěk, protože jinak po něm neštěkne (ehm) ani pes:-)) a zbytek ansámblu nestojí za řeč. No, a všechno ostatní je velký, špatný.

Prostinký příběh, jehož směřování je jasné nejpozději v dětském flashbacku, skrz naskrz průměrná digitální akce (kdyby ji alespoň nebylo tak poskrovnu), finále pochopitelně kompletně utopeno ve tmě (“v oběžníku píšou, že takhle se to má dělat, tak to přece musí fungovat”:-)), motivace hlavní postavy na konci vyšumí do ztracena (celý film hrdina řeší, co bude dělat, až mu umělá krev nebude stačit, protože nechce skončit jako záporák…aby se to divák do konce filmu nedozvěděl), legrační “upírské” ksichty, veškeré krvavé scény samozřejmě pouze decentně, protože pg-13 nepustí a opět a znova úplně zbytečné teasovací potitulkovky (“v oběžníku píšou, že…:-)) – tvl, v kolika filmech ještě dostaneme tohle “významně nadzvednuté obočí”, že příště už to jako fakt vypukne, aby se v dalším filmu (Kraven, předpokládám, bude to samé) situace opakovala???

Zkrátka další zbytečný filler v nekonečné cestě k nějaké teamovce, která je stále v nedohlednu (v oběžníku se o tom, že ve filmu můžou být klidně i jen dvě “hlavní” postavy a ne nutně jen a pouze šestičlenná skvadra, očividně nepíše ani slovo:-(), přičemž při pohledu na další připravovaný SSU lineup Sony to imho vypadá, že lepší už to, bohužel, nebude.