Úvodní titulky, necelá hodina a půl ničím zajímavého až vyloženě nudného tlachání v chatrči s občasným ničím zajímavým až vyloženě nudným chozením po lese na vodítku, jeden z nejnesmyslnějších plot twistů za hodně dlouho dobu (a to je konkurence více než zdatná), pár minut rádoby napínavého a strašidelného pobíhání po chatrči a po lese, odbytý finálový souboj s náhodně kolemjdoucím bubákem, závěrečné titulky, konec.

Legračně absurdní premisa o rodince, čelící netušenému zlu v chatrči uprostřed lesů krátkou říkankou a dlouhým provazem, by sama o sobě nemusela být problém. To by ovšem musel být Aja schopen ji divákovi nějakým způsobem prodat. Tuctové postavy (Berry hraje slušně, ale naráží na limity všech okolo), tristní budování napětí, nefunkční strašidelná atmosféra, minimum prostoru pro bubáky, utahané tempo, eRkový rating naprosto nevyužitý, nečekaný zvrat v podobě předčasného uklizení jedné z hlavních postav ze scény, který neřeší vůbec nic a pár povinných lekaček. Ani na nějaké správně bezvýchodné zakončení, které se u podobných žánrovek přímo nabízí, nenašel Aja odvahu.

Divák tak v podstatě celý film jen odevzdaně čeká, zda se Aja opravdu spokojí pouze s příběhovou variací na Village od Shyamalana (halucinace), kterou ne/úmyslně naznačuje od prvních minut filmu, nebo se přece jen vydá jiným, ale stejně tak předvídatelným, směrem (post-apo realita), aby v rámci závěrečné “překvapivé” pointy zjistil, že to Aja zkouší uhrát na obě strany (možná halucinace a možná post-apo realita), čímž se celý myšlenkový konstrukt hroutí do sebe.