Skupina teroristů, držících rukojmí v olympijské vesničce versus skupina členů sportovní redakce, lačnící po mimořádném sólokapru, kterým by ukázala prostředníček zkušenějším kolegům ze zpravodajství v komorním, dokumentárně pojatém, dramatu, který dokáže diváka udržet v napětí od začátku až do konce, navzdory tomu, že samotný průběh a tragický konec celé události je mu předem znám (ať už z učebnic historie nebo z prologu Spielbergova Munichu).
Podobně jako v nedávném Saturday Night i zde tvůrci na sérii všech možných produkčních (technických, logistických i byrokratických) problémů názorně ukazují, jaký organizovaný chaos v televizním studiu při zpravodajském pokrytí dané události panoval, zatímco vlastní dění před kamerami a mikrofony v ději ustupuje do pozadí. Naštěstí se nevyhýbají ani morální stránce věci, respektive negativním důsledkům počínání redakce (masmédia svým nezodpovědným jednáním a honbou za senzací přispěla k neslavnému výsledku celé akce, byť hlavní vinu nesou zcela nepřipravené policejní složky).
Stran produkčních hodnot dobře složený casting podává bez výjimky skvělé herecké výkony, svižné tempo a umírněná stopáž zaručuje v průběhu děje minimum hluchých míst, použité archivní obrazové materiály pěkně dotvářejí tehdejší hektické dění, dobová atmosféra 70s je vykreslena na výbornou nejen díky tomu, že retro výprava a kostýmy odvádí vynikající práci a finále filmu nabízí i pro znalce tématu emocionálně nabitý a posléze nekompromisně mrazivý závěr.