Po peckovním druhém Top Gunu, bohužel, vcelku studená sprcha a neblahý náznak, že se McQuarrie na place Mavericka asi vážně vůbec neflákal, právě naopak. Těžko soudit, zda si u Netflixu chtěl Kosinski “odpočinout” od náročné a dlouhé produkce Mavericka, nebo od populárního streamingového fastfoodu dostal nabídku, která se neodmítá (“natoč nám tohle a dáme Ti balík, případně bianko šek na další film u nás podle vlastního výběru”), ale je to vlastně jedno, protože na důvod se historie ptát nebude a výsledek hovoří sám za sebe.

Zdaleka nejhorší Kosinskiho film a další naprosto průměrná netflixovka, ve které je slibný námět “zabit” chabým scénářem s haprující logikou (vězení bez ostrahy a zbraní brání lidem v odmítnutí doplnění ampulek, nebo přímo v útěku pryč jak přesně?), levnou produkcí (zhruba tři poloprázdné místnosti v jednom baráku) a klišoidním finále, které je všem divákům jasné nejpozději po půlhodině filmu.

Teller, vypadající zde jako dokonalá mladší kopie Johna Cusacka:-), hraje fajn, Hemsworth si pro něj netypickou zápornou roli hezky užívá (“zlého muže” jsem mu ovšem celý film ani trochu nevěřil:-)), zbytek postav nestojí za zmínku a naštěstí se stopáž zastavila pod dvěma hodinami. Pokud příště, Kosinski, dodáš alespoň svůj obvyklý nadstandard, když už ne ultra kvalitku typu Mavericka, tak jsem ochoten na tuto nedůstojnou “slabou chvilku” zapomenout, ale to bylo naposledy, platí:-)?