Animovaný Spidey, nehledě na konkrétní díl, hraje ve všech aspektech (jak po umělecké stránce, tak na úrovni technického zpracování) samozřejmě úplně jinou ligu, ale s ohledem na to, že se tady pracuje s nižším rozpočtem, ale především se cílí, oproti všestranné pavoučí konkurenci, prakticky výhradně na mladší publikum, dokázal Rogen a spol. uhrát se svým dorosteneckým týmem mutantů solidní výsledek.

Všechny pro značku zažité motivy typu coming of age linky, infantilního humoru, tématu rodiny, spousty referencí na celé univerzum a příjemné feel good atmosféry fungují bez problému. Titulní želví čtveřice je fajn a Ice Cube v záporácké poloze odvádí dobrou práci, nicméně všem jednoznačně kraluje Chan, díky kterému je krysa zdaleka nejlepší postavou v celém filmu, přestože jde o vedlejší komickou postavičku. Škoda jen, že oblíbená dvojka prasete s nosorožcem, alias Cena s Rogenem, ve filmu nedostanou tolik prostoru, jaký by si zasloužili. Film nepostrádá vtip (zejména všechny Chanovy mentorské lekce), na nějaké stylové scény (ideálně ve slow-mo:-)) také dojde a OST se párkrát hezky předvede (divoká honička za doprovodu nejmenovaného legendárního coveru je top:-)).

Na druhou stranu, navzdory nepříliš vydatné stopáži, na akci ve filmu příliš často nedojde a jednotlivé bitky stran choreografie nepřinášejí nic objevného (včetně samotného “kaiju” finále), tvůrci znovu překopali origin některých postav (takže ve dvojce žádná osobní linka s vy-víte-kým nejspíše nebude) a očividná snaha svézt se, specifickou stylizací animace, na stejné vlně jako bezkonkurenční pavouk tady opakovaně naráží na své limity (hned v několika konkrétních scénách působí animace podivně nedotaženě až odbytě).