Samuelův pokus o další Life of Brian, mínus geniální (vlastně téměř jakýkoliv) humor, nášup památných scén každých pár minut, podvratně zábavný satirický podtext a nestárnoucí vypalovačka Always Look on the Bright Side of Life pod závěrečnými titulky, plus poměrně rozmáchlá výprava a kostýmy, sem tam zajímavý OST (převážně kontrastem mezi danou scénou a zvoleným hudebním podkresem), jedna až překvapivě našlapaná „gladiátorská“ bitka (s přehledem nejlepší scéna v celém filmu), půlhodina dějové vaty navíc a neškodná dávka „barevné“ kontroverze (co Smith v Dogma odvážně nadhodil, to Samuel názorně dotáhl do konce:-)).
Nápad pojmout „největší příběh všech dob“ jako moderní historku, zasazenou do antických kulis, o bezvýznamném dealerovi drog, ze kterého se vlivem neblahých okolností stane slavný influencer a následně oběť cancel culture lomeno nedobrovolný mučedník:-), není vůbec špatný a skýtal nemalý zábavný potenciál. Bohužel existuje nenulová pravděpodobnost, že to celé myslel Samuel naprosto vážně a skutečně se tady pokouší seriózně zkoumat témata víry, sociální ne/spravedlivosti a osobnostního rozvoje. Protože výsledkem je ničím výjimečná (a místy trochu nudná) náboženská agitka o falešném prorokovi, který na sklonku života prozřel (jak nečekané:-)). Bez stylového audiovizuálu, parádního OST a příjemně sebe/parodického tónu, tj. všeho, čím oplývala Samuelova celovečerní prvotina.