Promarněný potenciál. Atmosféra slušná (průzkum místa činu po tmě s ručními svítilnami se od Seven prostě neomrzí, zde to alespoň omluvili výpadem proudu, ale ten laciný scary moment s jeho opětovným naběhnutím už byl trochu navíc), Washington a Leto velice dobří, Malek k mému překvapení s nimi nedržel krok tak, jak jsem čekal (nejsem si jistý, zda to bylo nedobře napsanou rolí, nebo na roli Malek herecky neměl), ale stále ok a to je v podstatě, co se kladů týče, vše. Nesmyslné vyústění, které popírá veškerý předchozí děj a motivace charakterů Washingtona i Maleka (celou dobu Malek hodlá zastavit řádění vraha, aby dosáhl zadostiučinění jeho obětem a zabránil vzniku dalším a Washington, aby ulevil svému svědomí a dotáhl starý případ do konce, aby po likvidaci Maleka, vůči kterému neměli ani po domovní/auto prohlídce žádný důkaz (jinak by jej zatkli a obvinili) jen zahladili stopy a celý případ uzavřeli ve stylu “tak a máme hotovo”, přestože je oběma jasné, že vrahem spíše není, než je – viz jeho předchozí zatčení a doznání viny a spona do vlasů (ihned poté, co se objevila, jsem tipoval, jak to s ní je a nemýlil jsem se)) bohužel táhne celý film dolů. Přitom ta myšlenka “o zločinu a trestu” není vůbec špatná a klidně bych dal přednost tomu, aby se celý film věnoval tomu, jak se obě postavy vyrovnávají s vraždou podezřelého/pachatele a jeho nalezení/vyšetřování a následné zlikvidování se odbylo v prvních minutách filmu (a tudíž se hledání vraha zcela odložilo na vedlejší kolej).