Hollywoodský debut na obzvláště těžkém žánrovém poli hutných a stylových krimi a hned takhle dobře odvedená práce:-). Trailer lákal na temnou a napínavou podívanou a zhruba první hodinu filmu se Szifronovi daří držet parádní tempo, výborně budovat tíživou atmosféru, skvěle pracovat s žánrovými pravidly (tajemný a nelítostný útočník, zkušení a odhodlaní vyšetřovatelé, zasahování politiky a byrokracie do případu a časová tíseň vs narůstající počet obětí) a postavami (motivovaný nováček s problematickou minulostí, mentorská figura v podobě služebně staršího kolegy, který je výsostným profesionálem, psychicky labilní zabiják mstící se celému světu za domněle utrpěná příkoří) a odprezentovat divákům hned několik hodně silných scén (ať už si postavy mezi sebou jen povídají, nebo po sobě střílejí). A vůbec nevadí, že se tady celé pátrání redukuje na v podstatě pasivní vyčkávání, kdy a kde zločinec znovu udeří, případně jaká stopa nebo důkaz se vyšetřovatelům připletou do cesty.

Bohužel sympaticky vysoko nastolená laťka nevydrží Szifronovi až do úplného konce a v druhé polovině filmu (konkrétně po sekvenci s krátkou, ale intenzivní přestřelkou v obchodě) všechny výše uvedené přednosti (tempo, atmosféra, práce s pravidly žánru) malinko ustupují do pozadí ve prospěch solidní, ale jinak ničím pozoruhodné žánrovky. Paradoxně čím více se děj postupem času soustřeďuje na skutečné pátrání s tím, jak se hlavní postavy přibližují k odhalení identity útočníka a následné vzájemné konfrontaci, tím méně zábavný a zajímavý film je, což kulminuje v samotném závěru, ve kterém dojde k představení zabijákova motivu, který nepříjemně překvapí svou fádností/banálností. Naštěstí výborná první polovina filmu a vydařený casting zachraňují mnohé. Woodley a především Mendelsohn (podobný typ rolí mu sedí dokonale) hrají skvěle a stejně tak Ineson dokáže i na malém prostoru zanechat silný dojem (škoda, že se mu patřičné pozornosti dostane až ve finále), takže celkově převládá spokojenost.