Co mohla být temná/hutná/mrazivá krimi ve stylu Seven nebo Zodiaca (i v tomhle případě natočena na základě skutečných událostí), to bohužel v rukou debutantky Kendrick skončilo sice jako řemeslně obstojná žánrovka, ale po stránce dramaturgie naprosto nezvládnutý projekt, u kterého pro neznalce tématu v podstatě až do úplného konce filmu není jasné, kam a proč vlastně směřuje. Teprve z textového doslovu před závěrečnými titulky lze vytušit, co se všemi uplynulými minutami a paralelními časovými rovinami tvůrci asi pokoušeli divákovi sdělit.

Což je škoda, protože dobová výprava a kostýmy jsou na slušné úrovni, casting v čele s Kendrick odvádí dobrou práci, sekvence v televizním studiu skrze svou odlehčenou náladu zajímavě kontrastuje s nepěknými věcmi, odehrávajícími se v jiných časových rovinách a scéna nepříjemného rozhovoru na parkovišti naznačuje, jak málo stačilo k tomu, aby se tady naplnil slibný žánrový potenciál. To se bohužel nestalo a tak se jedná o jediný moment v celém filmu, ve kterém se Kendrick podařilo vybudovat jistou atmosféru a napětí stran diváckého očekávání věcí příštích. Celkově promarněná příležitost, o čemž svědčí i nenápadně zakomponovaná sociální kritika, komentující ne/činnost odpovědných míst. Přitom šlo o kruciální hledisko celého případu a nahlédnout na téma touhle optikou se přímo nabízelo.